Isnin, 8 Ogos 2011

sem 3 yg nampak memboringkan....

4.00 am:
Pagi2 dah dengar ada 2 ekor makhluk x bape nak halus memekak kat dalam umah (pakcik & sabah). Dah memekak sangat, aku bangun jugak lepas Alip gerak utk sahur...

4.30 am:
Turun bawah untuk sahur. Makan nasi goreng biase ngan limau ais je.... boleh la takat nak kunyah2 tu... nanti jadi bahan terbuang gak.

5.00 am:
Tah macam mane, terlelap kat atas katil, selamat aed gerak, kalo x kompom aku dah selamat sampai ke Uganda utk sahur buat kali ke-2...

6.00 am :
Lepas semayang subuh, tadarus dalam 2 muke surat (ayat je tu, sekadar nak sedap mate menulis), terus lompat ke luar jendela sambil aku menipu korang untuk jenak semata2.... hahaha....

7.30 am:
Memang cam cipot, bas lewat gile baboon, sampai kene halau ngan pak guard kat depan pagar Maxis tu... shilake sungguh.....

8.15 am:
Dok melepak dalam kelas sambil dok tengok Thilo dok bg ucapan dalam bahasa kebangsaan yang die sorang je yg paham.... haram aku x paham.

9.15 am:
Lec dah msuk.... mule aku igt bangla mane sesat masuk kelas, rupenye die lec aku rupenyer... x pe raye nanti mintak maap kat die... hehe.. Mr Moheideen dok berceramah kat depan kelas BI+INDIA=BINIDIA... hahaha... boleh tahan gak la english dia.. tahap kucing mengaum???

10.30 am:
Mr Moheideen kuar kelas. Tinggal la kami dalam kelas, terkontang kanting ibarat cicak makan julap... Pastu sedar kelas dah makin aman dan makmur, sedar2 dalam 10 orang je dalam kelas yg asalnye ada dalam 50 orang... yang lain ghaib ditelan jin lapo gamaknye...

kelas semangat


11.00 am:
Kedengaran suara jembalang mule kedengaran... asalnye dlow je, lame2 kuat tahap memecahkan gegendang telinga semut. Rupenye badak dah tumbang terkene dek sawan badak tahap 3...



badak air a.k.a tong dram



12.00 pm:
Alip dah kelam kabut cakap bas dah sampai... lari x cukup tanah jawabnye.... dah sampai kat bulatan, haram x dak pun.... siot sunggoh.... last2 kasut aku yang jd mangse...


kasut ni aku bli dr form 5



1.30 pm:
Berbulu gak la ku tunggu bas kat situ.... macam bulu alip penuh kat badan die tu... hehehe... naik bas aku sambung balik perjuangan aku yang x sudah pagi tadi... zzzzzz......


2.30 pm:
Sampai USJ... dekat sejam baru sampai... memang sipot sungguh... aku tengok geng2 india selambe je g minum kat kedai mamak kat bawah tu... rase macam nak hentak ngan steering lock je..
Masuk umah setelkan baju yang pakai pagi tadi, solat zohor pastu teros tido utk kesihatan yang berpanjangan...


3.30 pm:
Terjage sebab Bo gigit ibu jari kaki aku.... hampeh sungguh... aku tau dah die nak pe... dengan mate yang terpejam, capai remote kat atas meja ngan kaki je... hebat kan(dalam nada bangge).... bukak tv9 ada siaran best utk die...


wonder pet



5.45pm:
G cari makan sambil menjamu mate tengok awek2 USJ kat bazar... hehehe.... john besa la, ngan awek die...


7.30PM:
Buke time....

10.30 pm:
Aku tulis post ni....

12.00 am:
tido la x kan karaoke macam pakcik ngan sabah lak....





1 ulasan:

  1. belilah kasut baru, lagipun dah nak raya dah niy,


    kamal

    BalasPadam